• Breaking News

    Monday 23 January 2017

    Muzik Muzik 31 | Shila Amzah & Alif Satar - Selamanya Cinta | Semi Final

    ,,,
    Lirik Lagu Selamanya Cinta - Shila Amzah & Alif Satar


    Pabila ku lihat senyumanmu
    Terdetik memori pertemuan kali pertama kita berdua

    Ada sesuatu tentang kita
    Kemesraan bersama membuatku alpa
    Tak pernah terlintas untuk aku kehilanganmu

    Aku tahu kau juga pun turut rasakan itu
    Lebarkanlah sayapmu ke pangkuanku
    Agar bayangan hitamku berlalu

    Tanpa cintamu
    Ku merasakan hidup tak lagi bererti
    Tanpa dirimu aku rapuh

    Tiada tanda tanya
    Tentang ketulusan kasih kita berdua
    Bersemi cinta
    Ku harap kita kan selamanya cinta

    Jarak itu buat ku celaru memikirkanmu merindukanmu
    Namun itulah menguatkan cinta kita

    Tanpa cintamu
    Ku merasakan hidup tak lagi bererti
    Tanpa dirimu aku rapuh

    Tiada tanda tanya
    Tentang ketulusan kasih kita berdua
    Bersemi cinta
    Ku harap kita kan selamanya cinta

    Tanpa cintamu
    Ku merasakan hidup tak lagi bererti
    Tanpa dirimu aku rapuh

    Tiada tanda tanya
    Tentang ketulusan kasih kita berdua
    Bersemi cinta
    Ku harap kita kan selamanya cinta
    Bersemi cinta
    Ku harap kita kan selamanya cinta

    No comments:

    Post a Comment

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Recent Post

    Fashion

    http://rchelicopter.rapidniche.com/store/beauty/department

    Beauty

    Travel