• Breaking News

    Sunday 22 January 2017

    Muzik Muzik 31 | Elizabeth Tan feat Awi Rafael | Setia | Semi Final

    ..

    Lirik Lagu Setia – Elizabeth Tan feat Awi Rafael | Setia |



    Selamat pagi sayangku
    Apa khabar dirimu
    Maafkan andai menggangu lenamu



    Andai pernah melukakan
    Maafkan ku tak sengaja
    Harus kau dan akyu selalu bicara



    Kau tahu kau satunya
    Ku mahu kita selamanya



    Kau dan aku
    Mungkin tak sempurna
    Kau dan aku
    Tahu takkan mudah



    Kau dan aku
    Mahukan sempurna
    Kau dan aku
    Mengharap bahagia



    Setia aku
    Demi dirimu
    Setia aku
    Hanya padamu



    Andai hatimu berubah
    Pastiku cuba fahami
    Tetap ku melangkah terus berani



    Kau tahu
    Kau satunya







    Kau tahu kau satunya
    Ku mahu kita selamanya



    Kau dan aku
    Mungkin tak sempurna
    Kau dan aku
    Tahu tak semudah



    Kau dan aku
    Mahukan sempurna
    Kau dan aku
    Mengharap bahagia



    Setia aku
    Demi dirimu



    Setia aku
    Hanya padamu



    Terima seadanya
    Perbezaan kau dan aku
    Bairpun apa saja

    Ku percaya kau setia
    Kau dan aku
    Mengharap bahagia



    Setia aku
    Demi dirimu
    Setia aku
    Hanya padamu



    Setia ku demi dirimu
    Setia ku hanya padamu



    Selamat pagi sayangku
    Apa khabar dirimu


    No comments:

    Post a Comment

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Recent Post

    Fashion

    http://rchelicopter.rapidniche.com/store/beauty/department

    Beauty

    Travel