• Breaking News

    Friday 28 September 2012

    TOLONG INGATKAN AKU - ANA RAFFALI

    Jangan disusun kata-kata penamat
    Jangan disebut baris ayat keramat
    Biar lenyap diserap sunyi
    Biar senyap yang tak menyepi

    Tolong ingatkan aku
    Kisah kau tersedar
    Dengan saku penyeluk masa

    Mari patahkan papan markah lama
    Mari padamkan buku tiga lima
    Biar luka sembuh sendiri
    Biar lupa dimakan hari

    Tolong ingatkan aku
    Kisah kau tersedar
    Dengan saku penyeluk masa
    Kau dampingi aku
    Setiap detik jantungku berdetak
    Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

    Bila marah merasuk minda
    Kecewa menyelubungi jiwa
    Aku lupa

    Tolong ingatkan aku
    Kisah ku tersedar
    Dengan kasih memeluk rasa
    Ku teringatkanmu
    Setiap detik jantungku berdetak
    Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

    Tolong ingatkan aku kisah kita
    Tolong ingatkan aku
    Kisah ku tersedar
    Dengan kasih memeluk rasa

    Tolong ingatkan aku
    Kisah kita



    As seen on : Ana Raffali - Tolong Ingatkan Aku

    No comments:

    Post a Comment

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Recent Post

    Fashion

    http://rchelicopter.rapidniche.com/store/beauty/department

    Beauty

    Travel