• Breaking News

    Friday 9 December 2016

    Sudah Ku Tahu Cover By Khai Bahar

    ....

    Seringkali aku menduga
    seringkali ini terjadi
    segala rahsia sudah ku tahu
    rupanya aku tak dicintai

    Untuk apa kau buat ku begini
    segala apa yang telah ku lakukan
    Airmataku mengalir dipipi
    segala yang ku korbankan tuk dirimu

    Mengapa masih lagiku
    bediriku menunggu cintamu
    mengapa masih adamu
    menyakiti di siang malamku
    aku terima cintaku dipersiakan wooo !!!

    C/O Sayang !! 
    aku kau lupa
    aku kau luka
    tanpa kau sedar
    Sayang !!
    selamat tinggal
    akukan pergi
    buat selamanya
    Aku pasti kau bahagia tanpaku SELAMANYA ...

    No comments:

    Post a Comment

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Recent Post

    Fashion

    http://rchelicopter.rapidniche.com/store/beauty/department

    Beauty

    Travel