• Breaking News

    Sunday 21 September 2014

    Joe Flizzow feat SonaOne Apa Khabar

    Merenung ke luar jendela
    Bayu pagi meniup lembut
    Lihat bintang di angkasa
    Purnama menerangi gelapku
    Dan bila fajar menjelma
    Itu permulaan hari baru
    Dunia gamat bunyinya
    Sunyiku hanya Tuhan tahu

    Dalam perjalanan banyak persimpangan
    Di mana kita bertukar arah
    Kau lurus ke kiri aku tegak ke kanan
    Di mana kita tersilap langkah

    Kadang-kala waktu berhenti
    Ku toleh ke sisi
    Engkau tiada di sampingku
    Tapi lebih seringkali
    Bertemu dalam mimpi
    Semuka dengan sahabatku
    Aku tanya apa khabar
    Aku tanya apa khabar
    Aku tanya apa khabar
    Aku tanya apa khabar semua

    Mereka kata masa depan kami sungguh cerah
    Lirik dan rap kami bak anugerah
    Ini semua sebelum semua anugerah
    Masa bila lapar semua makan mee segera
    Show pertama luar KL di Pulau Pinang
    Lapan orang naik dua Kancil tapi semua senang
    Dua bilik empat katil jadi empat di lantai
    Kalau tidak silap ada yang sampai di tepi pantai
    Dan kali pertama kita diserbu peminat
    Di Kuching, Sarawak seperti semalam aku ingat
    Setiap langkah bersama seakan tidak percaya
    Kita berjaya jadikan rap sebagai kerjaya
    Permulaan pengembaraan yang berliku
    Dan ini mungkin sinopsis hidupku dalam lagu
    Kau kembarku hari ini dan semalam
    Jadi hari esok itu sendiri boleh faham

    Kadang-kala waktu berhenti
    Ku toleh ke sisi
    Engkau tiada di sampingku
    Tapi lebih seringkali
    Bertemu dalam mimpi
    Semuka dengan sahabatku
    Aku tanya apa khabar
    Aku tanya apa khabar
    Aku tanya apa khabar
    Aku tanya apa khabar semua

    Pada mulanya kita menjajah
    Lagu-lagu bahasa penjajah
    Dan kita berdua budak belasan
    Kau pandai buat percaturan
    Industri penuh dengan peraturan
    Semua kita bahas dan pidatokan
    Sebab ini dua budak bijak
    Kita kata ya mereka tidak
    Kalau gagal merancang itu merancang untuk gagal
    Ku masih ingat pesanmu
    Ingat Zal kita Z paling handal Zal
    Suntikan semangat untukku
    Setiap persembahan phenomenal
    Beribu lagi fans luar stadium
    Lepas pusing satu Malaysia, Singapore, Brunei, Indonesia
    Angan-angan jadi impian impian jadi cita-cita
    Kata-kata jadi lagu puisi jalanan tercipta
    Siapa kata jangan bermimpi doaku pada Yang Esa
    Mungkin permulaan baru di ketika berbeza

    Kadang-kala waktu berhenti
    Ku toleh ke sisi
    Engkau tiada di sampingku
    Tapi lebih seringkali
    Bertemu dalam mimpi
    Semuka dengan sahabatku
    Aku tanya apa khabar
    Aku tanya apa khabar
    Aku tanya apa khabar
    Aku tanya apa khabar semua

    Aku tanya apa khabar
    Aku tanya apa khabar
    Aku tanya apa khabar
    Aku tanya apa khabar semua

    No comments:

    Post a Comment

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Recent Post

    Fashion

    http://rchelicopter.rapidniche.com/store/beauty/department

    Beauty

    Travel